Náš tovar
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Obchodné podmienkyInformácie, ktoré nám poskytnete prostredníctvom objednávky cez internetovú stránku www.kramix.sk, slúžia výlučne pre potrebu poskytnutia konkrétnej služby a nebudú ďalej poskytované tretím osobám ani inak komerčne využívané. Všeobecné obchodné podmienky sa vzťahujú na obchodné vzťahy medzi kupujúcim a firmou Kramix, s.r.o., Krížna 2, 946 03 Kolárovo, Slovenská Republika. Prevádzkovateľ sa zaväzuje: - dodať správny druh a množstvo tovaru v kúpnej cene a za platobných podmienok platných v deň odoslania elektronickej objednávky - dodať tovar vyhovujúci normám, predpisom a nariadeniam platným na území EU Kupujúci sa zaväzuje: - objednaný tovar riadne prevziať, skontrolovať neporušenosť obalov a v prípade akýchkoľvek závad tieto bezodkladne oznámiť prepravcovi Kupujúci je oprávnený bez udania dôvodu odstúpiť od zmluvy do 14. pracovných dní od uzatvorenia zmluvy písomným oznámením na e-mailovú adresu. Do 14 dni je možné zásielku vrátiť bez udania dôvodu, avšak poštovné, či už pri kúpe alebo platené spätne, nehr adíme. Avšak tovar musí byť v originálnom balení a nesmie byť použitý. O akceptovaní odstúpenia od zmluvy bude kupujúci vyrozumený e-mailom do 24 hodín od obdržania odstúpenia. Ak tento e-mail kupujúci neobdrží do tejto stanovenej doby, je jeho právom a povinnosťou telefonicky alebo e-mailom si tieto informácie vyžiadať. V prípade vrátenia tovaru, tovar nesmie byť vrátený na dobierku. Po prezretí vráteného tovaru, sumu vraciame späť na bankový účet. Tovar nesmie byť používaný akýmkoľvek spôsobom. Platové a dodacie podmienkyZa každý objednaný tovar sa platí pri rozvoze, osobnom odbere a pri prevzatí tovaru na dobierku v hotovosti. Dodanie do 5 dní nie je záväzné. Pri nepredvídateľných situáciách ako napríklad strata zásielky poštou, nedodržanie termínu dodania tovaru dodávateľom a pod., sa dodacia doba predlžuje na neurčito. Reklamačné podmienkyV prípade poškodeného, resp. samopoškodeného tovaru, alebo omylom poslaného iného druhu tovaru nás prosím do 7 dní od vzniku reklamačného prípadu kontaktujte e-mailom, kde napíšte prosím: 1) Opíšte nám o aký problém ide, resp. stručný popis poškodenia. 2) Záručný list – v tomto prípade je záručným listom samotná faktúra tovaru. Stačí zaslanie kópie. 3) Vaše meno a tel. číslo. V najbližšej možnej dobe Vás budeme kontaktovať. Pokiaľ zákazník nesplní všetky vyššie uvedené požiadavky, predávajúci nie je povinný dodržať zákonnú reklamačnú dobu 30 dní. Vaša reklamácia bude v priebehu 30-tich dní vybavená. Po vybavení reklamácie Vám tovar zašleme na Vami zadanú adresu, dopravu hradíme my. Poštovné pri vrátení tovaru nehradíme. Reklamácie sa nevzťahujú na: poškodenie Vami neodborným zásahom Tovar si chráňte pred vplyvmi, ktoré by ho mohli poškodiť. A to pred vplyvmi rôznych prírodných živlov či neodborným použitím. |